wtorek, 11 października 2016

Liebster Blog Award 2016 - czyli nowicjuszka odpowiada na pytania ;-)

Otrzymałam informację o nominacji do Liebster Blog Award 2016. Ale... o co chodzi? ;-) Jako że jestem lekko zielonkawa w blogosferze, nie za bardzo miałam pojęcie z czym to się je. Poszperałam, poczytałam i zamierzam podnieść rękawicę ;-)


Bardzo dziękuję malylisekpoznajeswiat.blogspot.com za nominację. I zaczynam...


Krótko o zasadach, choć w toku śledztwa spotkałam już kilka wersji...
Liebster Blog Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonywaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie nominujemy kolejnych 11 blogów, które informujemy o naszej nominacji i zadajemy im 11 własnych pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację.


A oto pytania, które otrzymałam i moje odpowiedzi na nie:

1. Trzy słowa opisujące Twój charakter.

  • uparta, trudna, sumienna

2. Co wyprowadza Cię z równowagi?

  • Niestety mam pewną brzydką przypadłość polegającą na tym, że wkurza mnie, jeśli coś idzie nie po mojej myśli. Czasami mogą to być zupełne pierdoły - ale jeśli coś będzie nie tak, jak sobie wymyśliłam, będę poirytowana. Tak, wiem że to bez sensu...

3. Czego się boisz?

  • Panicznie boję się ewentualnych chorób bliskich mi ludzi i zwierząt (tak, są one dla mnie równie ważne). Aktualnie jednak najbardziej trzęsę się o zdrowie Perełki - ale myślę, że to nic nadzwyczajnego w świecie przyszłych mam.

4. Planujesz wakacje gdzie i dlaczego właśnie tam?

  • Mazury. Zawsze, kiedy tylko mam wolną chwilę, choćby weekend, jadę na naszą mazurską działeczkę. Kocham to miejsce od bardzo wczesnego dzieciństwa i tylko tam tak naprawdę odpoczywam i czuję się jak w domu.

5. Twoje życiowe motto?

  • Dies diem docet - dzień uczy dzień, bo tak naprawdę z każdym dniem jesteśmy mądrzejsi i bogatsi o doświadczenia dnia poprzedniego.

6.  Ulubiona książka.

  • "Sto lat samotności" Gabriela Garcii Márqueza - książka dość trudna, ale momentami tak cudownie surrealistyczna, że nie da się tego opisać, trzeba przeczytać.

7. Co lub kto doprowadza cię do łez?

  • Najczęściej mój Ukochany - bez względu na to, czy są to łzy ze śmiechu, czy niekoniecznie... Życie!

8. Kto jest dla Ciebie wzorem, inspiracją?

  • Mój Tata - niby niepozorny, zwykły człowiek, a jednak na przestrzeni tych wszystkich lat pokazywał mi, jak to dzieci są dla niego najważniejsze w życiu. On sam może nie mieć niczego (czy to w sferze materialnej, czy duchowej), natomiast absolutnym priorytetem jest szczęście dzieci.

9. Twój największy życiowy sukces?

  • Mój największy sukces właśnie kopie mnie pod lewym żebrem ;-) W pewnym momencie już naprawdę godziłam się z myślą, że nigdy nie zostanę matką. To jest straszliwe uczucie, nie życzę tego żadnej kobiecie...

10. Czy masz swoje ulubione blogi? Jakie i dlaczego właśnie te?

  • Blogosfera dopiero zaczyna mnie wciągać, stąd też jeszcze przemieszczam się tu trochę po omacku. Natomiast bardzo sobie cenię blog wkawiarence.pl - prowadzi go bardzo mądra, sympatyczna Kobieta. Chciałabym być taką matką jak ona...

11.  Czy jest jakaś rzecz, której chciałabyś się nauczyć?  (np. język obcy, szycie, jazda motorem itd.)

  • Chciałabym umieć szyć, robić na drutach i na szydełku, jak moja Mama. Ale czy mam wystarczająco dużo cierpliwości i talentu? Boję się, że nie...

Oto moje pytania:

1. W jakich okolicznościach powstał Twój blog?
2. Jak byś zareagował/a, gdyby pewnego dnia okazało się że Twój blog po prostu zniknął?
3. Czy wyobrażasz sobie, że prowadzenie bloga mogłoby stać się Twoją pracą?
4. Dzieci i zwierzęta pod jednym dachem - co o tym sądzisz?
5. Film, muzyka, książka - co lubisz najbardziej i dlaczego?
6. Jakie masz podejście do zakupów przez internet?
7. Jaka jest Twoja największa wada?
8. Czy jest jakiś człowiek, któremu zawdzięczasz to, jaką jesteś osobą?
9. Jaki sport lubisz uprawiać, o ile w ogóle masz na to czas?
10. Styl czy wygoda - co jest ważniejsze w ubiorze?
11. Jak definiujesz szczęście?



Z nominacjami będzie groteskowo, bo każdy z nominowanych przeze mnie blogów ma miliard razy więcej wyświetleń, obserwatorów, postów itp. itd. niż ja kiedykolwiek będę miała. Mam jednak nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony nominacją od kompletnej nowicjuszki. Tak więc nominuję:


W kawiarence
Kamperki
Mamusiowe Love
Młoda mama pisze
Mamusiowe darmoszki
Mój Wielki Mały Cud
Wychowuje i testuje
Blog Parentingowy Matka Mężatka
Rodzicielnik.pl
Turlu Tutu
MaaMaa BaalBinkaa

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację ;) Podoba mi się Twoje motto ;) Bardzo mądra myśl

    OdpowiedzUsuń