czwartek, 4 maja 2017

Zadbana mama: kosmetyki APIS Kakadu Plum

Kiedy stajesz się mamą, Twoje życie zmienia się diametralnie - następuje całkowite przewartościowanie. Jest jednak jedna rzecz, której nie chcesz zmieniać. Pomimo natłoku codziennych obowiązków chcesz nadal czuć się kobieco. Jednak zwłaszcza w pierwszych miesiącach swojej nowej życiowej misji wolne chwile można śmiało policzyć na palcach jednej ręki, więc po prostu najczęściej nie ma mowy o skomplikowanych zabiegach upiększających. Warto wtedy sięgnąć po kosmetyki, które będą jednocześnie skuteczne i łatwe w stosowaniu. Różnorodne linie profesjonalnych kosmetyków można znaleźć u APIS Cosmetics.


Moje pierwsze​ skojarzenie z marką APIS - kosmetyki z mleczkiem pszczelim. Drugie - polska produkcja. Jakież było moje zdziwienie, gdy odkryłam, że asortyment firmy jest znacznie szerszy i obejmuje aż kilkadziesiąt linii kosmetyków. W tej sytuacji utarte powiedzenie, że "każdy znajdzie tu coś dla siebie" nabiera nowego znaczenia i w najmniejszym stopniu nie jest przesadzone.

W moje ręce trafiły kosmetyki z czterech serii:
- Kakadu Plum
- Home terApis
- Discolouration - Stop
- OXY O2 Terapis
Długo zastanawiałam się po które sięgnąć w pierwszej kolejności, ale ostatecznie wybór padł na Kakadu Plum. Ciekawość zwyciężyła! Podstawowym składnikiem aktywnym tej serii jest bowiem ekstrakt ze śliwki kakadu, która okazuje się być najcenniejszym na świecie źródłem witaminy C. I pomyśleć, że do tej pory nazwa "kakadu" kojarzyła mi się wyłącznie z papugą...


Serum śliwkowe KAKADU PLUM

Serum otrzymujemy w sporym, eleganckim opakowaniu z wygodnym aplikatorem, pozwalającym na precyzyjne dawkowanie kosmetyku. Być może jeszcze tego nie wiecie, ale zawodowo jestem związana z branżą poligraficzną, więc siłą rzeczy zwracam szczególną uwagę na opakowanie i etykietę. Tu wszystko jest zaprojektowane ze smakiem - oszczędnie i stylowo, a złocenia dodają prestiżu.

Serum śliwkowe jest wyjątkowo przyjemne w użyciu. Ma jedwabistą konsystencję i bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Wchłania się momentalnie i nie pozostawia nieprzyjemnego filmu. Warto zwrócić uwagę na specyficzny, śliwkowy zapach - mi osobiście bardzo on odpowiada.

Jeśli zaś chodzi o skuteczność, to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Już po kilku dniach regularnego stosowania skóra twarzy i dekoltu stała się zdecydowanie lepiej nawilżona i wygładzona. Odniosłam też wrażenie, że w mniejszym stopniu na mojej twarzy widać zmęczenie, a skóra nabrała blasku i wigoru.

Ogólnie jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona i mam nadzieję, że wystarczy mi na długo, bo ewidentnie służy mojej skórze. Serum z serii Kakadu Plum można zamówić tutaj.



Maska śliwkowa KAKADU PLUM

Maska z serii śliwkowej występuje w dużej tubie o pojemności 200 ml. Jest to opakowanie uniwersalne, umożliwiające wygodne korzystanie z kosmetyku. Formuła maski, z założenia dłużej utrzymującej się na skórze, sprawdza się doskonale, gdy mam dla siebie więcej niż tylko kilka minut. Po jej zastosowaniu skóra momentalnie staje się miękka i przyjemnie nawilżona. Jest to idealne dopełnienie rytuału pielęgnacji twarzy. Przyjemność, relaks i odżywienie w jednym.

Składniki aktywne są tu zbliżone do tych znajdujących się w serum. Podstawą jest ekstrakt ze śliwki kakadu, ale mamy tu także ekstrakty z wiśni, mango i jagód goji. Prawdziwa bomba witaminowa! Całości dopełnia olej z uwielbianych przeze mnie nasion chia, które jednak do tej pory traktowałam jedynie jako zdrowy dodatek do potraw. Tu jednak antyoksydacyjne właściwości oleju z nasion szałwii hiszpańskiej skrzętnie wykorzystane są do celów kosmetycznych. Pomysł z gatunku doskonałych!

Maska śliwkowa okazała się przyjemnym uzupełnieniem pielęgnacji skóry twarzy. Pojemne opakowanie na pewno wystarczy na długo, a kosmetyk można kupić tutaj.



Serum oraz maska z serii Kakadu Plum zaskoczyły mnie mnogością składników aktywnych, z którymi do tej pory nie miałam styczności w kosmetykach. Jeśli dodamy do tego przyjemny zapach, fajną konsystencję i, przede wszystkim, skuteczność, otrzymujemy kosmetyki zdecydowanie godne uwagi. Mogę śmiało polecić je wszystkim osobom, których skóra wymaga troskliwej opieki i nawilżenia. U mnie sprawdziły się idealnie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz